Originele Nav. 159/Brera Kleuren ISO

• 2 Reacties
  • 1392 Gelezen

*

alfa156T

Originele Nav. 159/Brera Kleuren ISO
« Gepost op: 14 juni 2016, 19:21:29 »
Goedeavond,

Nu heb ik al ettelijke maanden een Originele Alfa 159 navigatie in de brera zitten. Middenconsole aangespast de nodige antenne geplaats etc.

Echter is het me nog niet gelukt de onderste ISO stekker met de juiste kleuren op de juiste pinnen van de Navigatie te krijgen. Dus betreft de witte ISO met oa. draden voor ; de constante + , massa, canbus a , canbus b , 12v ant. Aut. ,

Dit zijn de kleuren die op de ISO fiche toekomen ;

Zwart
Wit
Zwart- wit
Zwart - rose
Wit - rose

Aangezien de kabels niet meer in de fiche zitten maar gewoon los zitten zou ik moeten te weten komen welke kleuren wat zijn ,

Bv Zwart-rose = antenne / aut  (gewoon een vb , klopt niet)

Ik had wat plaatjes maar lukt me niet deze te up loaden.

Hopelijk kan iemand me helpen, ;D

Alvast bedankt,

Grtjs Jul

*

alfa156T

Re: Originele Nav. 159/Brera Kleuren ISO
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2016, 03:51:15 »
Het is me deze avond gelukt de juiste kleuren op de juiste fiches te krijgen. Alles functioneert normaal maar wanneer ik bv onder AUDIO ben kan ik geen van onderstaande knoppen selecteren (te selecteren met de kleine ronde knopjes onderaan) fm , cd enz. Deze zijn lichtgrijs 90 het scherm normaal zijn ze donkergrijs. Moet ik de navi resetten oid? Wat zou dit kunnen zijn?

*

sud-duc

Re: Originele Nav. 159/Brera Kleuren ISO
« Reactie #2 Gepost op: 10 augustus 2016, 13:48:50 »
Het is me deze avond gelukt de juiste kleuren op de juiste fiches te krijgen. Alles functioneert normaal maar wanneer ik bv onder AUDIO ben kan ik geen van onderstaande knoppen selecteren (te selecteren met de kleine ronde knopjes onderaan) fm , cd enz. Deze zijn lichtgrijs 90 het scherm normaal zijn ze donkergrijs. Moet ik de navi resetten oid? Wat zou dit kunnen zijn?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk