Vaarwel 156 na drie jaar.

• 3 Reacties
  • 852 Gelezen

*

Offline bergalfa156

• 215
  • Geslacht: Man
  • 159 2,4 Qtronic TI SW
Vaarwel 156 na drie jaar.
« Gepost op: 23 juli 2016, 17:52:46 »
 :rofl: Blij eindelijk de 159 2.4 JTd in bezit. 210208 km op de teller, ex lease en 5 jaar in particulier bezit geweest.

Opgehaald gisteren uit Tilburg, er was één iemand voor mij om te bezichtigen maar hij kwam in eerste instantie niet opdagen, ze konden hem niet bereiken.
Uiteindelijk netjes hun afspraak na gekomen en om half twaalf afgesproken dat ik vanuit Emmen hem op kwam halen. party

Ben ik onderweg, blijkt de goede man zich om kwart voor twaalf toch nog te melden, helaas pindakaas. Sorry te laat.Ik hoop niet iemand van het Forum, was iemand uit Limburg met een 147 met hagel schade.
Mijn vrouw en ik hebben na een korte proefrit gelijk besloten tot koop over te gaan, wat een geweld die 5 cilinder, rood leer, brembo brakes en een zes bak.

De oude 156 sw ingeruild we wilde hem niet meer mee terug nemen, 398952 km trouwe dienst geleverd zonder echt grote kosten.
Nieuwe stuurbekrachtigingsleiding, accu, banden, remmen, 2e hands airco pomp nieuwe leidingen en dat was het. :ok:

Foto's volgen snel, eerst de dooie vliegen verwijderen Applaus
Een geweldige rit terug naar huis gehad, genoten van elke roffel en acceleratie, nu nog chippen, de juiste velgen, navi display(gezocht) en dan mag hij weer.

I love the power of the 2,4.

*

Offline mathraha

• 495
Re: Vaarwel 156 na drie jaar.
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2016, 18:07:13 »
Mooi man, veilige km ermee, en als je gaat chippen laat het dan doen bij scuadra-tunning

« Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2016, 23:19:27 »
Succes ermee  :thumbsup:
De 159 is toch wel een andere auto dan de 156.
En de beslissing is blijkbaar hard gegaan  flippy1

*

Offline bergalfa156

• 215
  • 159 2,4 Qtronic TI SW
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2016, 19:00:41 »
Mooi man, veilige km ermee, en als je gaat chippen laat het dan doen bij scuadra-tunning

Jup, staat al op de planning, eerst vakantie.
I love the power of the 2,4.