Binnenkort krijgt de auto haar grote beurtje e.d. weer in Eksel (@goofy - als we het rondgeregeld krijgen met de planning

)
Een paar weken geleden sprong het motormanagementlampje weer aan... Meteen dacht ik aan de EGR, maar die was het dit keer niet.
Bij het uitlezen geeft hij de storing P0101 aan, dat verwijst (kennelijk) naar de luchtmassameter.
Het lijkt er verder ook op dat de auto wat in houd bij vol vermogensvraag. Maar hij zit niet in de noodloop.
Na het resetten van de storing komt deze doorgaans weer terug na een km of 80/90; doorgaans bij een snelheid van plm 80-100km/u; 'half gas'.
Wat zijn de mogelijke oorzaken hiervan? Het luchtfilter zit er nu 35K in; en wordt bij de volgende beurt vervangen.
Of is het gewoon een kwestie van een nieuwe LMM erin steken? (ik geloof dat ik hiervoor een originele Bosch moet bestellen; een 'Magneti Marelli' exemplaar lonkt voor de helft van de prijs; maar ik wil over het algemeen wel een in één keer goede oplossing)...
Bella heeft er nu 375.000km op zitten...en geeft me waarschijnlijk 'straf' omdat ik stiekem naar een 2.4 SW aan het zoeken ben...