147 JTD-Performance

  • 51 Reacties
  • 10254 Gelezen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*

Offline katuut

  • *
  • 4318
  • Geslacht: Man
  • GEEF me een hamer!
    • Coaching bij Burn-Out en stress
Re: 147 JTD-Performance
« Reactie #50 Gepost op: 06 januari 2020, 17:30:39 »
@joel,

Gewoon een vraag (no offense) ik vind tov het vermogen, het koppel wel meevallen. Bv: mijn v70 heeft na een simpele chip ipv 400, 500 nm. (195pk) De rest is standaard.


Je rijdt met een gtb2256 toch? Is dat de factor?
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2020, 17:31:34 door katuut »
Last hebbend van detaildiarree

*

Offline JS JTD

  • *****
  • 558
  • Geslacht: Man
    • JTD-Performance
Re: 147 JTD-Performance
« Reactie #51 Gepost op: 06 januari 2020, 23:04:32 »
@joel,

Gewoon een vraag (no offense) ik vind tov het vermogen, het koppel wel meevallen. Bv: mijn v70 heeft na een simpele chip ipv 400, 500 nm. (195pk) De rest is standaard.


Je rijdt met een gtb2256 toch? Is dat de factor?

Je hebt best een punt met dat koppel, doorgaans is vermogen keer twee mogelijk op de meeste Diesels. Bij mij zou dat theoretisch ook moeten kunnen, maar dat kan de aandrijflijn niet verwerken. Vliegwiel, versnellingsbak, aandrijfassen zitten met het huidige koppel al aardig aan de limiet. Dus heb ik het koppel beperkt en de focus op topvermogen gelegd.
Turbo is een GTB2060v overigens, deze geeft 1 bar druk bij 1700 rpm (en 2.5 bij 4800 rpm) dus dat is geen probleem. 8)
JTD-Performance.com