Ik zeg nergens dat hij geen AUTOliefhebber zou zijn. Maar dit is een ALFA ROMEO forum. En als je al 10 auto's van 9 verschillende merken hebt gehad en er zijn nog 20 merken in de wereld dan is de kans groot dat hij niet nog eens een Alfa zal kopen. Zo vreemd is die conclusie toch niet?
En ja, ik rijd al 33 jaar Alfa. Voor mij is de overgang van een lage Alfa naar een Ford bus ondenkbaar. Maar ik zei er dan ook bij dat smaken verschillen....
Het gaat mij gewoon over de negatieve toon die ik vaak in jouw berichten terugzie, laat de mensen toch gewoon in hun waarde. Vraag jezelf nu eens af wat voor toegevoegde waarde jouw bericht had? Ja, dit is een Alfa Romeo forum, wil dat dan zeggen dat je niet mag vertellen dat je iets anders hebt gekocht? Zoveel keus is er niet meer bij Alfa hé....
Leuk dat je al 33 jaar Alfa rijdt, maar ook jij wordt ouder, en de dag dat je niet meer in je lage Alfa kan kruipen is waarschijnlijk dichterbij dan je denkt.....

Mis idd nog stoffige Japanse auto’s in je lijst. Misschien is dat wel wat voor je.
Succes.
Wij feesten lekker verder met 110 jaar Alfa 
Tjerry
En voor jou geldt hetzelfde: waarom moet je er nog een schepje bovenop doen? Tugor start hier een topic om te vragen of het nog de moeite is om z'n 156 te redden. Dat is niet het geval, hij laat netjes weten dat hij iets anders gekocht heeft, en toch moet je nog een keer natrappen.....
Pas geleden in dat topic over diesels ook al, je kunt ook op een normale manier zeggen dat je niet zo van diesels houdt..
Ik had altijd veel respect voor je dat je al zolang een 156 V6 op de weg houdt, maar jij hebt geen respect voor de keuzes van andere mensen en laat dat ook geregeld op een botte manier weten.
Voor jullie beiden geldt dat jullie blijkbaar oude verzuurde mannen zijn, misschien moet je eens samen een bbq-tje organiseren, kan je met z'n tweeën de hele dag op jullie zogenaamde "originele" 156's kwijlen.... Zolang je nog kan, want zoals ik al zei: gezien jullie leeftijd, 59 en 61, zal het niet lang meer duren voordat je ook in een "bus" mag kruipen