Banden, banden en nog meer banden !?

• 852 Reacties
  • 59611 Gelezen

*

Offline ArjanB

• 1790
  • Geslacht: Man
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV
Re:Banden, banden en nog meer banden !?
« Reactie #850 Gepost op: 18 juni 2013, 09:37:21 »
Heb mijn PZero's (maar die geven dan wel problemen....) bij AllTyreCompany in Eindhoven besteld, scheelde uiteindelijk weinig tot niks met internet aanbieders  ;D.

Ook Ligt banden in Oisterwijk hanteert gewoon internet prijzen  :ok:, zij zijn ook montagebedrijf voor popgom en zo, daar heb ik ook eerder banden voor auto en motor laten monteren.
Top service (en dat moet je bij bestellen via internet nog maar zien), maar vieze koffie toen, ze zijn inmiddels verhuisd dus misschien ook nieuw koffie apparaat?
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

*

Offline katuut

• *
  • 4317
  • Geslacht: Man
  • GEEF me een hamer!
    • Coaching bij Burn-Out en stress
Re:Banden, banden en nog meer banden !?
« Reactie #851 Gepost op: 18 juni 2013, 11:01:49 »
ik koop binnenkort 4 nankang ultra sport ns2 banden >> 165-50-15  flippy1 << dat loopt tenminste niet aan in de wielkasten  fruyt1

waarom : omdat ze goedkoop zijn bij tirendo

wie besteld er trouwens ook vaak via internet ipv bij de bandenboer ( profile , kwikfit , euromaster etc )

Ik bekijk online wat ze kosten, mail dan een paar autobedrijven af, degene die het dichtst in de buurt komt krijgt ze. Scheelt me tijd en geregel
Last hebbend van detaildiarree

*

Offline Fur

• *
  • 214
Re: Banden, banden en nog meer banden !?
« Reactie #852 Gepost op: 06 juli 2019, 14:07:50 »
Ik bestel altijd alles via het web, bandenleader toopneus topbanden etc... ik kijk meestal naar de ADAC tests en koop er dan een op basis van de top 10. Vervolgens zoek ik waar die het goedkoopst zijn. Omleggen en balanceren doe ik bij een onafhankelijke bandenbilly hier in Breda. Omzetten doe ik zelf.