Eikels , een goede uitlijner kijkt niet naar je wielen en fixeert eerst je stuur in de middenpositie en gaat DAN pas uitlijnen. N?” uitlijnen staan de wielen weer goed en je stuur ook. Zo is het bij mij gedaan (stuur stond een beetje naar 'links' bij rechtuit rijden).
Die zitten er ook bij de dealer. Ik ben met mijn nieuwe auto 3 keer teruggeweest om hem uit te laten lijnen. Stuur stond ook scheef. Na de 2e keer vertelde ze dat ze zelfs 2 proefritten hadden gemaakt en dat het opgelost was. Maar het stond nog schever als in 1e instantie! Dus weer terug gegaan, en nu hebben ze het eindelijk wel goed gedaan. Soms wordt je daar ook een beetje moedeloos van.
Nu nog die rammel in mijn dashboard oplossen. Die hebben ze zogenaamd ook al 3 keer opgelost...huhu.
Het is nog steeds niet opgelost dus, dus binnenkort maar weer terug gaan hiervoor

Moet toch nog terug voor die roestplek, zouden ze me nog over bellen gisteren, maar nog niks gehoord natuurlijk. Het is dat ik niet naar een andere dealer kan nu de Bovaggarantie nog loopt maar zodra die afgelopen is ben ik daar weg en ga ik weer gewoon terug naar mijn oude dealer in Bergen op Zoom.
Nog wat leuks, ze hebben 3 vestigingen. Kom ik in Etten Leur dan moet ik in Breda wezen, kom ik in Breda dan moet ik weer naar Oosterhout. Heb onderhand al een tank diesel verreden met iedere keer teruggaan naar die dealer wordt er gek van.