Aangezien het stilaan weer beter weer word begint het weer tijd te worden om de poetsproducten weer boven te halen

Daarom misschien leuk om hier te tonen welke producten jij gebruikt om bella weer glanzend te maken, en misschien verdere tips te geven hoe anderen de lak van hun bella weer in nieuwstaat krijgen

Dit is mijn assortiment:

-kenotek showroom shine
-kenotek vinyl en leather conditioner
-kenotek glass cleaner
-kenotek velgreiniger
De kenotek producten beginnen steets meer gebruikt te worden bij detailer liefhebbers, zijn goedkoper dan bv Meguiar's maar zeker even goed

Verder heb ik het volledige stappenplan van Meguiar's die zeker aan te raden is

0ok de clay, wa, bandenproduct, en enkelle polijstpads heb ik van Meguiar's
Verder heb ik de poorboy's SSR1 en SSR2.5 (zijn polijstmiddelen) en nog enkele andere producten.
Met deze producten en mijn Bosch exentrische schuurmachine was het mogelijk om mijn 156 te doen blinken als nieuw, bij verkoop dachten de nieuwe eigenaars dat de auto was herspoten

Maar nu ik rij met mijn Mito vond ik dat het eens tijd was om enkele nieuwe producten in huis te halen

Dus vandaag enkele producten besteld bij Wax it
-6,5 CCS Technology Light cut pad en uit dezelfde reeks de finisching/glazing pad
-poorboy's super Thick en plusch towel
-poorboy's deluxe mega towel
-poorboy's waffle weave towel
-poorboy's black hole glaze die ik gebruik na het polieren en voor het waxen
-3M3434 High Performance Masking Tape (voor de rubberen delen af te plakken)
-Dodo juise Born to be mild schampoo (ph neutrale schampoo die ik eens wil gebruiken als alternatief voor Meguiar's schampoo
Verder zal ik nog eens bij de dealer langsgaan voor een lakstift en bij de doe het zelver voor een set Quix detailer, is een soort wetsand papier met polisch waarmee je nadien geen rotary nodig hebt om het weer blinkend te krijgen, heb ik gebruikt op mijn 156 en goede ervaringen mee

Hopelijk de producten zo rap mogelijk binnen en daarna volgen foto's van het resultaat

Dus iedereen die tips en foto's heeft van zijn of haar bella na het detailen mag deze hier posten