dat zijn nou niet echt veelzeggende

...
Mijn Panda is ook wit, heb ik onlangs volledig behandeld (wassen, kleien, polish, wax) en die glimt weer als nieuw.
Op de foto is het echt niet te zien

, maar ik denk dat de lak met een goede behandeling flink zal opknappen, het is toch vaak een enorme grauwsluier die zich aan de lak hecht, en ingevreten vlekken (zoals vingers met zonnebrand...) die je er met een goede dag carcleanen wel uit krijgt. En een goede wax om de glans weer terug te brengen.
Wat betreft aanbod van nOsTRa: klinkt goed hoor! Gregory heeft mij vorig jaar op een klusdag bij ATS vd Wiel - volgens mij was jij er toen ook met de 156 - een deur voorgedaan en een deur mij laten doen onder zijn toeziend oog, en sindsdien ben ik verkocht. Heb ook een DAP machine gekocht, omdat je auto volledig laten behandelen al snel net zo duur is als zelf een machine kopen. En dan kun je al je auto's doen, en het jaar erna weer. Kost je wel een dag poesten per auto hoor...
Pica: niet om jou het werk uit handen te nemen hoor!! Niet iedereen kan en wil een dag poetsen en zal dan vanzelf bij een poetsbedrijf zoals jij aankomen.