Aan poetsspullen ben ik al snel 50 euro kwijt, als je je bitch echt van top tot teen behandelt, dit zegt ook wel wat over hoe bedrijven dit doen.
Die spullen staan echt VOL. Van de fillers, dus na 3 keer wassen zie je je oude auto weer terug 
Aan poetsspullen ben je denk ik wel meer kwijt maar daar doe je dan ook langer mee... Waar het mij om gaat is dat ik geen spullen en ervaring heb, dan kan ik wel een leuk 'setje' kopen er staan hier genoeg linkjes met mooi spul. Maar net als kleien en polijsten dat gaat me echt te ver om zomaar eens aan te schaffen en/of zelf te doen op een auto die net een jaar verse lak heeft. Zou flink over de emmer zijn mocht ik iets verkeerd doen en ik houd er schade aan over.
Heb wel filmpjes bekeken waarin stap voor stap alles wordt uitgelegd, foto's genoeg gezien maar ik ben te onzeker om het zomaar ineens op mijn eigen auto te doen. Heb van Julles en Nostra beide een aanbod gehad de auto daar eens een dag neer te zetten als ik in de buurt was (is al wel even geleden) maar ze wonen niet echt om de hoek zeg maar en voor hetzelfde geld zit er iemand hier in de buurt die het echt leuk vind en best een keer wat werk aan de auto wil besteden tegen onkostenvergoeding (niet de hoofdprijs).
Heb nu wat mails uitstaan maar verwacht er niet al te veel van, heb namelijk nogal wat vragen over werkwijze en producten, want zoals je zegt heb geen zin om a 3x wassen weer terug bij af te zijn..