poets en detailertopic

• 491 Reacties
  • 47369 Gelezen

*

Offline ConQuestador

• *
  • 12235
  • Geslacht: Man
  • 156 GTA
Re:poets en detailertopic
« Reactie #300 Gepost op: 07 mei 2013, 08:09:27 »
Dit zal al een leuke start zijn http://www.carclean.nl/product/Polishing_Power/DAP900_V2_Raffini_Starterskit_Power_Pack_102412
Absoluut, ik heb bijna al die producten wel en ben er zeer tevreden over. Zeker goede set om mee te beginnen!!
156 GTA met kooktoestel aan boord

*

Offline ArjanB

• *
  • 1605
  • 156 SW GTA 3.2 V6 24v | Giulietta 1750 TBi QV TCT
« Reactie #301 Gepost op: 07 mei 2013, 08:32:17 »
En Ron, ook een aanrader is om jezelf aan te melden op het forum van carclean.nl
Daar staat ook een schat aan informatie en how-to's (stappen plannen).
Ik heb de DAP900 uit een aanbiedingsactie gekocht met allerlei pads en Monello Mezzo en Finale; rest van de spullen op advies van carclean via mail. Ik ben goed geholpen, snappen wat ik zocht en wou.

Ik zeg: doen!   :thumbsup:
nu: Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 | Giulietta 1750 TBi QV TCT | Abarth 595C turismo
gehad: 145 boxer | 156 JTD | 147JTD | Seicento Abarth | Panda 100HP

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #302 Gepost op: 07 juni 2013, 20:15:10 »
Wie oh wie is er zo'n poetsfanaat in de omgeving Tilburg die graag mijn auto wil poetsen en polijsten? Uiteraard kan daar iets tegenover staan maar niet de prijs van een poetsbedrijf...
Ik heb zelf geen ervaring en ook niet de juiste middelen om dit eens goed te doen, vandaar mijn vraag wie kan en wil dit in de buurt van Tilburg?
mijn PP
Mijn Project

Details bepalen de plaatsen waar je het contrast ziet

*

Offline katuut

• *
  • 3338
  • GEEF me een hamer!
    • Coaching bij Burn-Out en stress
« Reactie #303 Gepost op: 07 juni 2013, 20:27:34 »
Voor de prijs van een poetsbedrijf ga ik geen auto poetsen
Last hebbend van detaildiarree

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #304 Gepost op: 07 juni 2013, 20:33:14 »
Jij komt toch ook niet uit de buurt van Tilburg?

Zou wel goed zijn voor je ribben ;)
mijn PP
Mijn Project

*

Offline Franssie

• *
  • 791
Re:Re: Re:poets en detailertopic
« Reactie #305 Gepost op: 08 juni 2013, 00:44:59 »
Voor de prijs van een poetsbedrijf ga ik geen auto poetsen
ik ook niet je ben er een dag mee zoet

*

Offline katuut

• *
  • 3338
  • GEEF me een hamer!
« Reactie #306 Gepost op: 08 juni 2013, 07:31:59 »
Jij komt toch ook niet uit de buurt van Tilburg?

Zou wel goed zijn voor je ribben ;)

Voor jou rij ik het hele land door!

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #307 Gepost op: 08 juni 2013, 09:08:20 »
u is altijd welkom :thumbsup:
mijn PP
Mijn Project

*

Offline katuut

• *
  • 3338
  • GEEF me een hamer!
« Reactie #308 Gepost op: 08 juni 2013, 13:33:46 »
 flippy1

*

Offline 156 2.0 TS

• *
  • 354
  • Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
« Reactie #309 Gepost op: 09 juni 2013, 18:03:52 »
Mag je ook wel is bij mij langskomen om mijn 156 te komen poetsen Katuut  :thumbsup:

Woon overigens dichterbij dan Tjeerd haha flippy1

:italoflag:

*

Offline katuut

• *
  • 3338
  • GEEF me een hamer!
« Reactie #310 Gepost op: 09 juni 2013, 18:11:13 »
Hahaha

Aan poetsspullen ben ik al snel 50 euro kwijt, als je je bitch echt van top tot teen behandelt, dit zegt ook wel wat over hoe bedrijven dit doen.

Die spullen staan echt VOL. Van de fillers, dus na 3 keer wassen zie je je oude auto weer terug v6tech1

*

Offline 156 2.0 TS

• *
  • 354
  • Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark
« Reactie #311 Gepost op: 09 juni 2013, 18:25:09 »
De kosten voor die spullen is het probleem niet!  flippy1

Eeerder de vraag hoe duur jij per uur bent Ruud whahahaha Applaus

Je bent toch een hele dag bezig zeggen ze  v6tech1   en aangezien ik daar totaal geen geduld voor heb Deuh

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #312 Gepost op: 09 juni 2013, 18:40:27 »
Hahaha

Aan poetsspullen ben ik al snel 50 euro kwijt, als je je bitch echt van top tot teen behandelt, dit zegt ook wel wat over hoe bedrijven dit doen.

Die spullen staan echt VOL. Van de fillers, dus na 3 keer wassen zie je je oude auto weer terug v6tech1

Aan poetsspullen ben je denk ik wel meer kwijt maar daar doe je dan ook langer mee... Waar het mij om gaat is dat ik geen spullen en ervaring heb, dan kan ik wel een leuk 'setje' kopen er staan hier genoeg linkjes met mooi spul. Maar net als kleien en polijsten dat gaat me echt te ver om zomaar eens aan te schaffen en/of zelf te doen op een auto die net een jaar verse lak heeft. Zou flink over de emmer zijn mocht ik iets verkeerd doen en ik houd er schade aan over.
Heb wel filmpjes bekeken waarin stap voor stap alles wordt uitgelegd, foto's genoeg gezien maar ik ben te onzeker om het zomaar ineens op mijn eigen auto te doen.  Heb van Julles en Nostra beide een aanbod gehad de auto daar eens een dag neer te zetten als ik in de buurt was (is al wel even geleden) maar ze wonen niet echt om de hoek zeg maar en voor hetzelfde geld zit er iemand hier in de buurt die het echt leuk vind en best een keer wat werk aan de auto wil besteden tegen onkostenvergoeding (niet de hoofdprijs).

Heb nu wat mails uitstaan maar verwacht er niet al te veel van, heb namelijk nogal wat vragen over werkwijze en producten, want zoals je zegt heb geen zin om a 3x wassen weer terug bij af te zijn..
mijn PP
Mijn Project

*

Offline n0sTRa

• *
  • 3500
  • lid nr. : #1371
« Reactie #313 Gepost op: 09 juni 2013, 18:45:36 »
Moest je eens een ritje Belgische kust willen doen, kan ik je auto aan pakken, eventueel kan je helpen of anders geniet je van de kust  ;)
Alfa Romeo 916 Spider 3.0 V6 12v
EX AR 156 3.2 Selespeed GTA - EX AR 916 Spider 2.0TS - EX AR 75 TS :: EX AR 156 2.0TS - EX AR 156 V6 - EX AR GT JTD

*

Offline katuut

• *
  • 3338
  • GEEF me een hamer!
« Reactie #314 Gepost op: 09 juni 2013, 22:06:07 »
Aan poetsspullen ben je denk ik wel meer kwijt maar daar doe je dan ook langer mee... Waar het mij om gaat is dat ik geen spullen en ervaring heb, dan kan ik wel een leuk 'setje' kopen er staan hier genoeg linkjes met mooi spul. Maar net als kleien en polijsten dat gaat me echt te ver om zomaar eens aan te schaffen en/of zelf te doen op een auto die net een jaar verse lak heeft. Zou flink over de emmer zijn mocht ik iets verkeerd doen en ik houd er schade aan over.
Heb wel filmpjes bekeken waarin stap voor stap alles wordt uitgelegd, foto's genoeg gezien maar ik ben te onzeker om het zomaar ineens op mijn eigen auto te doen.  Heb van Julles en Nostra beide een aanbod gehad de auto daar eens een dag neer te zetten als ik in de buurt was (is al wel even geleden) maar ze wonen niet echt om de hoek zeg maar en voor hetzelfde geld zit er iemand hier in de buurt die het echt leuk vind en best een keer wat werk aan de auto wil besteden tegen onkostenvergoeding (niet de hoofdprijs).

Heb nu wat mails uitstaan maar verwacht er niet al te veel van, heb namelijk nogal wat vragen over werkwijze en producten, want zoals je zegt heb geen zin om a 3x wassen weer terug bij af te zijn..

Idd,

Je hebt snel een product of 10 gebruikt

Ik kost ongeveer 250 euro per uur, ik ben een uur of 8 bezig, dan krijg je de poetsspullen tegen inkoopsprijs  ;D

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #315 Gepost op: 10 juni 2013, 19:10:57 »
Moest je eens een ritje Belgische kust willen doen, kan ik je auto aan pakken, eventueel kan je helpen of anders geniet je van de kust  ;)

Gent is het toch?
Moet er binnenkort toch maar eens van komen alleen even kijken of we er idd een dagje uit van kunnen maken want om alleen de auto te laten poetsen is het net iets te ver voor. Maar zowel ik als mijn vrouw zijn beide erg gechameerd van de Belgische steden (Antwerpen, Brugge en Gent) dus dat moet wel goed komen :ok:

Wanneer zijn eigenlijk de Gentse feesten, misschien dan eens afspreken?

Idd,

Je hebt snel een product of 10 gebruikt

Ik kost ongeveer 250 euro per uur, ik ben een uur of 8 bezig, dan krijg je de poetsspullen tegen inkoopsprijs  ;D

Blablablabla...blabla....zucht......blablabla ZZZ

Leer eerst maar eens fatsoenlijk in een skelter te rijden voor je deze kant op komt ;) ;D
mijn PP
Mijn Project

*

Offline BertMiTo

• *
  • 882
« Reactie #316 Gepost op: 10 juni 2013, 19:18:11 »
Nostra is van regio knokke dacht ik  ???

AR156C#1513

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #317 Gepost op: 10 juni 2013, 19:22:16 »
Ah oke :ok: maar dat is niet ver vanaf Brugge toch? Zit altijd met Gent en Brugge in de war qua afstand.... Dan heeft afspreken tijdens Gentse feesten ook geen zin. Dan maar een dagje terug in de tijd en lekker naar Brugge :thumbsup:
mijn PP
Mijn Project

*

Offline katuut

• *
  • 3338
  • GEEF me een hamer!
« Reactie #318 Gepost op: 10 juni 2013, 21:05:12 »
Gent is het toch?
Moet er binnenkort toch maar eens van komen alleen even kijken of we er idd een dagje uit van kunnen maken want om alleen de auto te laten poetsen is het net iets te ver voor. Maar zowel ik als mijn vrouw zijn beide erg gechameerd van de Belgische steden (Antwerpen, Brugge en Gent) dus dat moet wel goed komen :ok:

Leer eerst maar eens fatsoenlijk in een skelter te rijden voor je deze kant op komt ;) ;D

Hahaha

Ik heb mn racelicentie.... KNUL  ;D

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #319 Gepost op: 11 juni 2013, 00:35:41 »

Hahaha

Ik heb mn racelicentie.... KNUL  ;D

Rib gebroken met een potje karten...

::) ::) ::) Nog niet zo lang dan ??? :P :P Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha : ach, kom maar...

mijn PP
Mijn Project

*

Offline katuut

• *
  • 3338
  • GEEF me een hamer!
« Reactie #320 Gepost op: 11 juni 2013, 07:50:46 »
Als ik je hok kom poetsen voor 800 euro zal ik je het verschil laten zien tussen een kart en een auto  flippy1

*

Offline n0sTRa

• *
  • 3500
« Reactie #321 Gepost op: 11 juni 2013, 19:13:40 »
Nee, omgeving Brugge kust. 5 min van de zee met de auto, 10min van Brugge stad.

Gent is het toch?

EX AR 156 3.2 Selespeed GTA - EX AR 916 Spider 2.0TS - EX AR 75 TS :: EX AR 156 2.0TS - EX AR 156 V6 - EX AR GT JTD

*

Offline korte

• *
  • 1562
  • 3.0 V6 24v
« Reactie #322 Gepost op: 12 juni 2013, 18:10:46 »
Als ik je hok kom poetsen voor 800 euro zal ik je het verschil laten zien tussen een kart en een auto  flippy1

Gaan we karten dan party party

Nee, omgeving Brugge kust. 5 min van de zee met de auto, 10min van Brugge stad.

Haal altijd Gent en Brugge door elkaar qua ligging.... Maar Brugge heeft wel een schitterend historisch centrum waar je lekker op terras kunt gaan en ook het strand is nog een optie, zal eens overleggen met het thuisfront om eens langs te komen maar ga eerst maar eens genieten van jullie kleine jayzen1
mijn PP
Mijn Project

*

Offline n0sTRa

• *
  • 3500
« Reactie #323 Gepost op: 14 juni 2013, 06:28:42 »
 :thumbsup: :thumbsup:

*

Offline Jordi_ALfa_156

• *
  • 3929
« Reactie #324 Gepost op: 14 juni 2013, 08:50:47 »
Haal altijd Gent en Brugge door elkaar qua ligging.... Maar Brugge heeft wel een schitterend historisch centrum waar je lekker op terras kunt gaan en ook het strand is nog een optie, zal eens overleggen met het thuisfront om eens langs te komen maar ga eerst maar eens genieten van jullie kleine jayzen1
Als het om te poetsen is kom ik ook wel eens ;D
__ᶘ ᵒᴥᵒᶅ__