Voorstelrondje

• 53 Reacties
  • 6716 Gelezen

*

Offline w!ms

• 144
  • Geslacht: Man
  • 156 V6, 147 GTA, 75 TS
Re: Voorstelrondje
« Reactie #50 Gepost op: 08 april 2021, 12:41:33 »
Ja, 2 van die "vieze" Busso's werd me teveel  ;) Goh, ik mis wel heel erg de sound van de gta zeg. Als ik 'em startte hier in de loods dan stond er altijd wel iemand te kijken in afwachting wat voor monster er naar buiten kwam. Nah, klein Alfaatje, maar klinkt groots  :ok:
Maar heb gelukkig de 156 V6 nog, dat maakt veel goed. En wat rijdt die toch fijn. En wat rijdt zo'n nieuwe Giulia toch heel anders. Ben natuurlijk in mijn auto-ontwikkeling blijven hangen in de 156's en dan is de stap naar iets uit 2017 best groot. Dus even wennen en dat lukt best. Heerlijke auto, stuurt ook erg direct, schakelt lekker stevig, korte klapjes en zoals altijd bij Alfa een prachtig interieur. Koffer open via knopje in de deurstijl, had alleen niet door dat de klep dan meteen ook helemaal open gaat. Ook nieuw voor me. Bonk tegen boot aan waar ie onder stond, gelukkig niets van te zien, gaat ook gedempt gelukkig.
Ben me aan het inleren met boekje erbij, brrr.....lijkt wel huiswerk. Maar helemaal happy ermee.

groetz, w!ms

*

Offline frankalfa

• 1445
  • Lid nummer 2187
« Reactie #51 Gepost op: 08 april 2021, 13:04:11 »
 :thumbsup: :italoflag: mooi ding Willem!!

Grtz,fRank
AR156C#2187 - mijn PP
'Statistics say that 84% of Alfa Romeos built is still on the road.......the other 16% made it home.'

*

Offline leonm

• 2722
« Reactie #52 Gepost op: 08 april 2021, 16:57:59 »
Mooie Giulia, Wim!  :thumbsup:
Handgeschakeld begrijp ik, dus een diesel?

*

Offline w!ms

• 144
  • 156 V6, 147 GTA, 75 TS
« Reactie #53 Gepost op: 08 april 2021, 18:18:41 »
Geen gaten, sleuven, spoilers en schijven van een halve meter, dus ja....een diesel  ;D
Ach, mijn bijdrage aan mrb aan de BV NL denk ik dan maar elk kwartaal.
Wil geen automaat alhoewel dat wel een hele fijne is hoor in de Giulia. Heb daar ooit een dagje mee gereden, niks mis mee.
Maar ik schakel liever zelf. Is 180 pk uitvoering met Massimo-chipje (nu 222 pk) en allerlei pakketten erop.
Kan eindelijk normaal over een verkeersdrempel en ook weer eens met goed fatsoen iemand achterin parkeren.

groetz, w!ms